ساختار معاونت
منو
امکانات
سایتهای مفید
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 327
بازديدکنندگان امروز: 930
کل بازديدکنندگان: 1242022
بازديدکنندگان آنلاين: 4
زمان بارگزاري صفحه: 1.2656 ثانيه
همکاران معاونت

 

مسئول امور اداری

لینک به واحدکاری

 

نام: محسن

 

نام خانوادگی: بیگدلی پاشایی

مدرک تحصیلی: لیسانس مدیریت آموزشی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 101

 

شرح وظایف :

·         پیگیری امور عمومی کارکنان معاونت

·         پیگیری امور مربوط به ساختمان معاونت اعم از تعمیر و نگهداری

·         انجام امور کارپردازی معاونت

·         انجام امور مرتبط با ورود و خروج کارکنان

·         و سایر امور محوله

 

 

مسئول دفترمعاونت

                                                                                                 لینک به واحد کاری

 

نام: محمد رضا

 

 

 

نام خانوادگی: ملکیان

مدرک تحصیلی:  لیسانس

پست الکترونیک

تلفن داخلی:127

 

 شرح وظایف :

·         پاسخگویی به تلفن های معاونت

  • اهتمام ویژه به اجرای کامل قوانین و مقررات اداری در معاونت
  • تکریم و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع محترم
  • تقویت ارتباط معاونت با سایر دانشکده ها و مراکز دانشگاه
  • برنامه ریزی دقیق و علمی در تقسیم و بکارگیری تمام نیروهای تحت همکاری معاونت
  • نظارت بر کارشناس محترم روابط عمومی
  • تجزیه و تحویل عملکرد کارکنان و ارائه بازخورد مناسب
  • انجام سایر امور محوله مطابق شرح وظایف با ارائه گزارش مستمر.
  • ارتباط مستقیم با رئیس محترم دفتر حوزه ریاست
  • هماهنگی برگزاری جلسات معاونت تحقیقات و فناوری

·         و سایر امور محوله


 

 

مسئول پایش برنامه عملیاتی

لینک به واحد کاری

 

نام: سعید

نام خانوادگی: شمس

مدرک تحصیلی: دکترای باکتری شناسی پزشکی

پست الکترونیک: sshamsmed@gmail.com

sshams@muq.ac.ir

تلفن داخلی: 130

 

 

 

 شرح وظایف :

·         عضو هیات علمی پژوهشی

·         سرپرست مدیریت امور بین الملل دانشگاه

·         عضو کمیته منطقه ای "اعتبار بخشی بین الملل" کلان منطقه شش کشوری

·         عضو و دبیر کمیته هماهنگی امور بین الملل دانشگاه

·         مسئول برنامه عملیاتی /پایش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه

·         عضو کمیته ثبت بیماری ها و پیامدهای سلامت دانشگاه

·         عضو شورای مرکز رشد دانشگاه

·         عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات سلولی و ملکولی دانشگاه

·         عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات کبد و گوارش دانشگاه

·         عضو کمیته ارزشیابی و اعتبار بخشی دانشگاه

·         عضو کمیته تعیین اولویت های تحقیقاتی حوزه سلامت استان

 

 

 

  

 

 

کارشناس امورپژوهشی



نام: نرگس

 


نام خانوادگی: محمد صالحی


مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد اپیدمیولوژی/ MPHاپیدمیولوژی میدانی


پست الکترونیک:


تلفن داخلی: 115


 
     

 

شرح وظایف

·         کارشناس شورای پژوهشی مرکزی معاونت تحقیقات

·         کارشناس سامانه پژوهشیار

·         کارشناس ناظر کمیته اخلاق در امور کارآزمایی بالینی

·         کارشناس شورای HSRمعاونت پژوهشی

·         انجام امور مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان وپژوهشگران خارج از دانشگاه

 

 کارشناس امورپژوهشی

                                                                                                 لینک به واحد کاری

 

 

 

نام جواد

 

نام خانوادگی:  کرباسی

مدرک تحصیلی:

پست الکترونیک:

تلفن داخلی:

 

 

 

 

شرح وظایف :

·         کارشناس امور قراردادهای طرح های تحقیقاتی

·        

 

 کارشناس امورپژوهشی

                                                                                                 لینک به واحد کاری

 

نام: رشیده

 

نام خانوادگی: نیّری

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد میکروبیولوژی

پست الکترونیک: r.nayeri750@gmail.com

تلفن داخلی: 125

 

 

شرح وظایف :

·         کارشناس علم سنجی و پایش

·         ارزیابی اعتبار، تعیین ایندکس و محاسبه­ی تشویقی مقالات اعضای هیأت علمی و محقّقین

·         داوری بخش دانشگاهی جشنواره­ی انتخاب دانشجوی نمونه

·         انجام امور محوّله در پایش برنامه­ی عملیاتی

·         بررسی و امتیاز­دهی مستندات پژوهشی ارزیابی سالیانه­ی عملکرد پرسنل

·         کارشناس ارزشیابی مستندات پژوهشی در بیرخانه­ی هیأت اجرایی جذب دانشگاه

·         کارشناس ارزشیابی مستندات پژوهشی در جشنواره­ی انتخاب پژوهشگر برتر استانی و دانشگاه

 

 

 

 

 کارشناس امورپژوهشی

 

نام: طیبه

 

نام خانوادگی:سبکبار

مدرک تحصیلی:  فوق لیسانس

پست الکترونیک:

تلفن داخلی:

 

 

 

 

شرح وظایف :

 

رئیس کمیته تحقیقات دانشجویی

 

نام: عابدین

 

نام خانوادگی: ثقفی پور

مدرک تحصیلی: دکترای حشره شناسی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی:

 

 شرح وظایف :

·         صدورحكم انتصاب دبير بنا به پيشنهاد شوراي مركزي

·         نظارت بر حسن اجراي امور و هدايت علمي و عملي كميته و واحد هاي تابعه

·         ايجاد ارتباط با اساتيد و مسئولين دانشگاه در جهت اهداف كميته

·         نظارت بر حسن اجراي مصوبات شوراي پژوهشي دانشگاه و كميته

·         پيگيري امور مربوط به ارتباط كميته با نهادهاي داخل و خارج دانشگاه

·         گزارش عملكرد كميته به معاون پژوهشي دانشگاه

·         تعامل و همکاری با کمیته های عضو شبکه همکار

·         انتصاب و صدور حکم مسئول کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده

·         عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه


کارشناس کمیته تحقیقات دانشجویی

نام:  زینب

 

نام خانوادگی:  حمیدی زاد

مدرک تحصیلی:  فوق لیسانس پرستاری

پست الکترونیک:

@muq.ac.ir

تلفن داخلی:

 

 

شرح وظایف :


 

مدیر اجرایی مجله 

 

نامخدیجه  

نام خانوادگی: علیپور ندوشن

مدرک تحصیلی:فوق لیسانس کتابداری و اطلاع رسانی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 116

مستقیم:32858474

 

 شرح وظایف :

·انجام امور اتوماسیون اداری و پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی

·تنظیم برنامه های اجرایی و جلسات هیات تحریریه

·دریافت و ارسال به موقع گزارش اجرای فعالیتها از طریق سایت های مربوطه

·ایجاد هماهنگی میان نیروهای اجرایی دفتر نشریه و تقسیم کار

·تهیه بانک مقالات نهایی براساس هر ماه به تفکیک مقالات

·انجام سایر امور ارجاعی مربوط به پست و تسلیم گزارش کار به مسئول مافوق

·دریافت فایل نهایی مقالات

·چک و اصلاح کلیدواژه چکیده فارسی و لاتین مقالات بر اساس مش

·انجام مراحل ایندکس شدن در نمایه های مختلف اسکوپوس، Embase، کمیکال ابسترکت و ایندکس کوپرنیکوس... برای 3 نشریه

·تهیه فایل ورد چکیده فارسی و انگلیسی

·بررسی صحت ارکید نویسندگان 3 مجله

·پیگیری اشکالات بوجود آمده برای سایت یکتاوب، نمایه ها مانند ایندکس کوپرنیکوس و حل آنها از طریق ایمیل

    . رابط آموزش ضمن خدمت معاونت

     . برنامه ريزي لازم جهت انجام نياز سنجي آموزشي هرسال با درنظر گرفتن نيازهاي آموزشي موجود


    
. تهیه و تكميل شناسنامه آموزشي هر دوره و ارسال به آموزش ضمن خدمت

     . بررسي و انتخاب مدرس مناسب جهت دوره هاي آموزشي ویژه کارشناسان پژوهش و کتابداران

     . هماهنگی و پیگیری امور آموزش ضمن خدمت کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه

 

نام: مریم

 

نام خانوادگی: میری زاده

مدرک تحصیلی: لیسانس میکروبیولوژی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 138

مستقیم: 32858474

 کارشناس مجله

 

 

 شرح وظایف :

1.       دریافت مقالات نهایی و بررسی آنها، قرار دادن مقالات براساس اولویت تاریخ پذیرش و موضوع برای چاپ (انتخاب  8 الی 10 مقاله در هر ماه)

2.       ویراستاری اولیه مقالات _(تنظیم فرمت اولیه مقاله(

3.       . ویراستاری متن مقاله و ارسال برای نویسنده جهت رفع اشکالات ویراستاری

4.       تماس با نویسنده، دریافت مقالات اصلاحی،  ارسال چکیده ها برای ویراستار انگلیسی و دریافت چکیده های اصلاح شده و بررسی مجدد (تنظیم affilation   نویسندگان و فرمت چکیده)

5.       بعد از بررسی مجدد و تنظیم فرمت مقالات، ارسال برای صفحه‌آرا ، دریافت مقالات از صفحه‌آرا، بررسی مقالات بعد ازصفحه‌آرایی و  رفع اشکالات جهت قرارگیری بر روی سایت

 

 کارشناس مجله

 

نامفاطمه

 

نام خانوادگی: دهقانی

مدرک تحصیلی: لیسانس پرستاری

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 118

 مستقیم: 32858474

 

 

 

  شرح وظایف کارشناس نشریات (دانشگاه علوم پزشکی قم و  health spirituality and medical ethics)

·         فرایند دریافت، داوری مقالات

·         پاسخ گویی به تماس های تلفنی و راهنمایی نویسندگان در زمینه نوشتن وارسال مقالات و مراحل انجام کار مقالات

·         پاسخگویی به نامه های ارسالی از طریق سایت

·         چک کردن کد ارکید نویسندگان  و تعهد نامه ها

·         آماده کردن گواهی داوری جهت داوران نشریه

·         هماهنگی برگزاری جلسات هیئت تحریریه

·         آماده کردن صورتجلسه ها و کلیه مکاتبات مجله نامه های تمدید عضویت هیئت تحریریه، نامه ها و مکاتباتی که در جلسات مشخص می شوند.

·         آماده کردن کلیه حق الزحمه ها ( داوری ها، ویراستاران مترجمان هر مجله به طور مجزا)

·         ارسال مقالات به همه سایت های نمایه شده(sid-Isc-doaj-magiran-iranmedex- )

·         ارسال ایمیل مقالات هر شماره بر اساس فرمت خاص نمایه های

·         Iranmedx، Sid و ابسکو

·         تهیه ایکس ام ال نمایه ISC و بارگذاری مقالات در سایت کتابخانه منطقه ای شیراز مجله

 

 

 

انتشارات

 

 

 

نامحسنعلی

 

نام خانوادگی: فتاحی

مدرک تحصیلی:فوق لیسانس مدیریت

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 140

 

 شرح وظایف :


 

 


 

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه

 


نام: اکرم

 

نام خانوادگی: مهراندشت

مدرک تحصیلی:دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 129

مستقیم:

 شرح وظایف :

·         انتخاب و جمع­ آوری منابع اطلاعاتی اعم از کتاب و نشریات (چاپی و الکترونیکی)، منابع چندرسانه ای، پایان­نامه و طرح تحقیقاتی جهت استفاده اعضای هئیت علمی، دانشجویان، پزشکان و کارکنان دانشگاه از طریق خرید از ناشرین، نمایشگاه های کتاب و یا ناشرین خارجی جهت کتابخانه مرکزی و واحدهای تابعه

·         نظارت بر سازماندهی، فهرست نویسی و نمایه سازی کتب، پایان نامه ها، طرح های تحقیقاتی و ورود اطلاعات آنان به برنامه جامع کامپیوتری کتابخانه مرکزی(پارس آذرخش)

·         مطالعه،  بررسی و تامین نیازها اطلاعاتی و آموزشی کتابداران

·         نظارت بر فعالیتهای کتابخانه های واحدهای تابعه و هماهنگی در مواقع لزوم

·         شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای مربوطه

·         ایجاد هماهنگی در امور فنی و کتابداری در سطح واحدهای تابعه و فعالیت در جهت تکمیل ، ارتقاء و اصلاح روشهای موجود

·         نظارت بر ارائه سرویس های منابع الکترونیکی پزشکی و پایش دسترسی به منابع الکترونیکی

·         ارتباط با دیگر مراکز اطلاع رسانی و کتابخانه های شهری، ملی و منطقه ای

·         برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی نحوه استفاده از منابع کتابخانه ای

·         نظارت بر مراحل سفارش ملزومات مورد نیاز با توجه به درخواست ها

·         برگزاری جلسه های دوره ای با بخش های مورد نظر

 

 

کارشناس اطلاع رسانی , مسئول برگزاری کارگاه ها و رابط سایت معاونت

 

 

نام: مهدیه

 

نام خانوادگی: خوئی

مدرک تحصیلی: لیسانس کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی

پست الکترونیک farhangiqom44@yahoo.com:

تلفن داخلی:129

 

  شرح وظایف :

·         اجرای سیاست های حوزه معاونت پژوهشی در امور اطلاع رسانی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

·         نیازسنجی، برنامه ریزی و هماهنگی دوره های آموزشی کتابداران و کاربران کتابخانه ها

·         مدیریت اطلاعات ستاد هماهنگی و اطلاع رسانی کتابخانه های دانشگاه

·         تهیه شیوه نامه ها، دستورالعمل ها، آیین نامه ها و بسته های آموزشی مربوط به حوزه اطلاع رسانی

·         پیگیری امور مرتبط با سیستم های اطلاع رسانی

·         به روز رسانی کتابخانه دیجیتال دانشگاه

·         به روز رسانی سایت دانشگاه و انجام امور مرتبط با سایت  

·         نیازسنجی، برنامه ریزی و هماهنگی دوره های آموزشی ویژه اعضای محترم هیئت علمی

·         انجام کلیه امور محوله از سوی مافوق