کارشناس مسئول توسعه وارزیابی تحقیقات

 

نام: مهدیه

 

نام خانوادگی: عامری

مدرک تحصیلی: دکترای بیوتکنولوژی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 126

 

 

 

 

 

 

مسئول امور اداری

 

نام: رضا 

 

نام خانوادگی: محمدی

مدرک تحصیلی: فوق لیسانس مدیریت

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 101

 

 

شرح وظایف :

  • پیگیری امور عمومی کارکنان معاونت
  • پیگیری امور مربوط به ساختمان معاونت اعم از تعمیر و نگهداری
  • انجام امور کارپردازی معاونت
  • انجام امور مرتبط با ورود و خروج کارکنان
  • و سایر امور محوله

 

 

منشی معاونت

 

نام: ابوالفضل قلیچی

 

 

 

نام خانوادگی: 

مدرک تحصیلی:  فوق دیپلم حسابداری

پست الکترونیک

تلفن داخلی:127

 

 شرح وظایف :

  •  پاسخگویی به تلفن های معاونت
  • اهتمام ویژه به اجرای کامل قوانین و مقررات اداری در معاونت
  • تکریم و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع محترم
  • تقویت ارتباط معاونت با سایر دانشکده ها و مراکز دانشگاه
  • برنامه ریزی دقیق و علمی در تقسیم و بکارگیری تمام نیروهای تحت همکاری معاونت
  • نظارت بر کارشناس محترم روابط عمومی
  • تجزیه و تحویل عملکرد کارکنان و ارائه بازخورد مناسب
  • انجام سایر امور محوله مطابق شرح وظایف با ارائه گزارش مستمر.
  • ارتباط مستقیم با رئیس محترم دفتر حوزه ریاست
  • هماهنگی برگزاری جلسات معاونت تحقیقات و فناوری
  • و سایر امور محوله



 

 

مسئول پایش برنامه عملیاتی

 

نام: سعید

 

نام خانوادگی: شمس

مدرک تحصیلی: دکترای باکتری شناسی پزشکی

پست الکترونیک:sshamsmed@gmail.com

sshams@muq.ac.ir

تلفن داخلی: 121

 

 

 شرح وظایف :

  • عضو هیات علمی پژوهشی
  • سرپرست مدیریت امور بین الملل دانشگاه
  • عضو کمیته منطقه ای "اعتبار بخشی بین الملل" کلان منطقه شش کشوری
  • معاون پژوهشی دانشکده پیراپزشکی
  • عضو و دبیر کمیته هماهنگی امور بین الملل دانشگاه
  •  مسئول برنامه عملیاتی /پایش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
  • عضو کمیته ثبت بیماری ها و پیامدهای سلامت دانشگاه
  • عضو شورای مرکز رشد دانشگاه
  • عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات سلولی و ملکولی دانشگاه
  • عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات کبد و گوارش دانشگاه
  •  عضو کمیته ارزشیابی و اعتبار بخشی دانشگاه
  • عضو کمیته تعیین اولویت های تحقیقاتی حوزه سلامت استان

 

 

 

  

 

 

کارشناس امورپژوهشی





نام: نرگس

 



نام خانوادگی: محمد صالحی



مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد(MSc) اپیدمیولوژی MPH/ با گرایش Feild Epidemiology



پست الکترونیک:nm.salehy@gmail.com



تلفن داخلی: 118



شماره تماس:32852720 
     

 

شرح وظایف

•         کارشناس مجله دانشگاه علوم پزشکی قم 

•         کارشناس مسئول  کمیته اپیدمیولوژی کووید 19

 

 

کارشناس مجله فارسی دانشگاه علوم پزشکی قم

کارشناس مسئول کمیته دانشگاهی اپیدمیولوژی کووید- 19

 

آدرس ایمیل:nm.salehy@gmail.com

 

    


 

 کارشناس امورپژوهشی

                                                                                                 

 

نام: رشیده

 

نام خانوادگی: نیّری

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد میکروبیولوژی

پست الکترونیکr.nayeri750@gmail.com

تلفن داخلی: 132

 

 

شرح وظایف :

•         کارشناس ارزیابی اعتبار، تعیین ایندکس و محاسبه­ی تشویقی مقالات اعضای هیأت علمی و محقّقین

 

 

 کارشناس مراکز تحقیقاتی 

 

نام: طیبه

 

نام خانوادگی:سبکبار

مدرک تحصیلی:  فوق لیسانس ژنتیک مولکولی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی:117

 

 

 

 

شرح وظایف :

 

رئیس کمیته تحقیقات دانشجویی

 

نام: زهرا

 

نام خانوادگی: طاهری خرامه 

مدرک تحصیلی: دکترای آموزش سلامت

پست الکترونیک:

تلفن داخلی:

 

 شرح وظایف :

  • صدورحکم انتصاب دبیر بنا به پیشنهاد شورای مرکزی
  • نظارت بر حسن اجرای امور و هدایت علمی و عملی کمیته و واحد های تابعه
  • ایجاد ارتباط با اساتید و مسئولین دانشگاه در جهت اهداف کمیته
  • نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای پژوهشی دانشگاه و کمیته
  • پیگیری امور مربوط به ارتباط کمیته با نهادهای داخل و خارج دانشگاه
  • گزارش عملکرد کمیته به معاون پژوهشی دانشگاه
  • تعامل و همکاری با کمیته های عضو شبکه همکار
  • انتصاب و صدور حکم مسئول کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده
  • عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه



کارشناس کمیته تحقیقات دانشجویی

نام:  منصوره 

 

نام خانوادگی:  رنگرز جدی

مدرک تحصیلی:  لیسانس مامایی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی:118

 

 

شرح وظایف :



 

مدیر اجرایی مجله 

 

نام: خدیجه  

 

نام خانوادگی: علیپور ندوشن

مدرک تحصیلی:فوق لیسانس کتابداری و اطلاع رسانی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 116

مستقیم:32858474

 

 شرح وظایف :

انجام امور اتوماسیون اداری و پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی

تنظیم برنامه های اجرایی و جلسات هیات تحریریه

دریافت و ارسال به موقع گزارش اجرای فعالیتها از طریق سایت های مربوطه

ایجاد هماهنگی میان نیروهای اجرایی دفتر نشریه و تقسیم کار

تهیه بانک مقالات نهایی براساس هر ماه به تفکیک مقالات

انجام سایر امور ارجاعی مربوط به پست و تسلیم گزارش کار به مسئول مافوق

دریافت فایل نهایی مقالات

چک و اصلاح کلیدواژه چکیده فارسی و لاتین مقالات بر اساس مش

انجام مراحل ایندکس شدن در نمایه های مختلف اسکوپوس، Embase، کمیکال ابسترکت و ایندکس کوپرنیکوس... برای 3 نشریه

تهیه فایل ورد چکیده فارسی و انگلیسی

بررسی صحت ارکید نویسندگان 3 مجله

پیگیری اشکالات بوجود آمده برای سایت یکتاوب، نمایه ها مانند ایندکس کوپرنیکوس و حل آنها از طریق ایمیل

. رابط آموزش ضمن خدمت معاونت 

برنامه ریزی لازم جهت انجام نیاز سنجی آموزشی هرسال با درنظر گرفتن نیازهای آموزشی موجود


. تهیه و تکمیل شناسنامه آموزشی هر دوره و ارسال به آموزش ضمن خدمت

. بررسی و انتخاب مدرس مناسب جهت دوره های آموزشی ویژه کارشناسان پژوهش و کتابداران

هماهنگی و پیگیری امور آموزش ضمن خدمت کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه

 

کارشناس مالکیت فکری 

 

 

نام: مریم

 

نام خانوادگی: میری زاده

مدرک تحصیلی: لیسانس میکروبیولوژی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 138

مستقیم: 32858474

 شرح وظایف :

1.       دریافت مقالات نهایی و بررسی آنها، قرار دادن مقالات براساس اولویت تاریخ پذیرش و موضوع برای چاپ (انتخاب  8 الی 10 مقاله در هر ماه)

2.       ویراستاری اولیه مقالات _(تنظیم فرمت اولیه مقاله(

3.       . ویراستاری متن مقاله و ارسال برای نویسنده جهت رفع اشکالات ویراستاری

4.       تماس با نویسنده، دریافت مقالات اصلاحی،  ارسال چکیده ها برای ویراستار انگلیسی و دریافت چکیده های اصلاح شده و بررسی مجدد (تنظیم affilation   نویسندگان و فرمت چکیده)

5.       بعد از بررسی مجدد و تنظیم فرمت مقالات، ارسال برای صفحه‌آرا ، دریافت مقالات از صفحه‌آرا، بررسی مقالات بعد ازصفحه‌آرایی و رفع اشکالات جهت قرارگیری بر روی سایت

 

 کارشناس مجله و کارشناس سامانه پژوهشیار

 

نام: فاطمه

 

نام خانوادگی: دهقانی

مدرک تحصیلی: لیسانس پرستاری

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 118

 مستقیم: 32858474

 

 

 

  شرح وظایف کارشناس نشریات (دانشگاه علوم پزشکی قم و  health spirituality and medical ethics)

•         فرایند دریافت، داوری مقالات

•         پاسخ گویی به تماس های تلفنی و راهنمایی نویسندگان در زمینه نوشتن وارسال مقالات و مراحل انجام کار مقالات

•         پاسخگویی به نامه های ارسالی از طریق سایت

•         چک کردن کد ارکید نویسندگان  و تعهد نامه ها

•         آماده کردن گواهی داوری جهت داوران نشریه

•         هماهنگی برگزاری جلسات هیئت تحریریه

•         آماده کردن صورتجلسه ها و کلیه مکاتبات مجله نامه های تمدید عضویت هیئت تحریریه، نامه ها و مکاتباتی که در جلسات مشخص می شوند.

•         آماده کردن کلیه حق الزحمه ها ( داوری ها، ویراستاران مترجمان هر مجله به طور مجزا)

•         ارسال مقالات به همه سایت های نمایه شده(sid-Isc-doaj-magiran-iranmedex- )

•         ارسال ایمیل مقالات هر شماره بر اساس فرمت خاص نمایه های

•         Iranmedx، Sid و ابسکو

•         تهیه ایکس ام ال نمایه ISC و بارگذاری مقالات در سایت کتابخانه منطقه ای شیراز مجله

 

 

 

انتشارات

 

 

 

نام: حسنعلی

 

نام خانوادگی: فتاحی

مدرک تحصیلی:فوق لیسانس مدیریت

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 140

 

 شرح وظایف :



 

 

 

 

 رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه

 

 

 

نام: اکرم

 

نام خانوادگی: مهراندشت

مدرک تحصیلی:دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 129

مستقیم:

 شرح وظایف :

•         انتخاب و جمع­ آوری منابع اطلاعاتی اعم از کتاب و نشریات (چاپی و الکترونیکی)، منابع چندرسانه ای، پایان­نامه و طرح تحقیقاتی جهت استفاده اعضای هئیت علمی، دانشجویان، پزشکان و کارکنان دانشگاه از طریق خرید از ناشرین، نمایشگاه های کتاب و یا ناشرین خارجی جهت کتابخانه مرکزی و واحدهای تابعه

•         نظارت بر سازماندهی، فهرست نویسی و نمایه سازی کتب، پایان نامه ها، طرح های تحقیقاتی و ورود اطلاعات آنان به برنامه جامع کامپیوتری کتابخانه مرکزی(پارس آذرخش)

•         مطالعه،  بررسی و تامین نیازها اطلاعاتی و آموزشی کتابداران

•         نظارت بر فعالیتهای کتابخانه های واحدهای تابعه و هماهنگی در مواقع لزوم

•         شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای مربوطه

•         ایجاد هماهنگی در امور فنی و کتابداری در سطح واحدهای تابعه و فعالیت در جهت تکمیل ، ارتقاء و اصلاح روشهای موجود

•         نظارت بر ارائه سرویس های منابع الکترونیکی پزشکی و پایش دسترسی به منابع الکترونیکی

•         ارتباط با دیگر مراکز اطلاع رسانی و کتابخانه های شهری، ملی و منطقه ای

•         برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی نحوه استفاده از منابع کتابخانه ای

•         نظارت بر مراحل سفارش ملزومات مورد نیاز با توجه به درخواست ها

•         برگزاری جلسه های دوره ای با بخش های مورد نظر

 

مهدیه خویی
 
 
 
 

 کارشناس اطلاع رسانی  و رابط سایت معاونت و کارشناس ترجمان دانش

نام: مهدیه

 

نام خانوادگی: خوئی

مدرک تحصیلی: لیسانس کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی

پست الکترونیک farhangiqom44@yahoo.com:

تلفن داخلی:129

 

  شرح وظایف :

•         اجرای سیاست های حوزه معاونت پژوهشی در امور اطلاع رسانی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

•         نیازسنجی، برنامه ریزی و هماهنگی دوره های آموزشی کتابداران و کاربران کتابخانه ها

•         مدیریت اطلاعات ستاد هماهنگی و اطلاع رسانی کتابخانه های دانشگاه

•         تهیه شیوه نامه ها، دستورالعمل ها، آیین نامه ها و بسته های آموزشی مربوط به حوزه اطلاع رسانی

•         پیگیری امور مرتبط با سیستم های اطلاع رسانی

•         به روز رسانی کتابخانه دیجیتال دانشگاه

•         به روز رسانی سایت دانشگاه و انجام امور مرتبط با سایت  

•         کارشناس ثبت سامانه نتایج طرح های تحقیقاتی 

•         انجام کلیه امور محوله از سوی مافوق

 

کارشناس مسئول اخلاق

 

 

نام: مریم

 

نام خانوادگی: کاظم نژاد

مدرک تحصیلی: پزشک عمومی

پست الکترونیک :

تلفن داخلی:115

 

 

کارشناس اخلاق

 

 

نام: زینب

 

نام خانوادگی: امیری

مدرک تحصیلی: کارشناس فناوری سلامت 

پست الکترونیک :

تلفن داخلی:125

 

کارشناس برگزاری شورای پژوهشی

 

 

نام: ازهار

 

نام خانوادگی: اشراقی

مدرک تحصیلی: پزشک عمومی 

پست الکترونیک :

تلفن داخلی:

 

کارشناس علم سنجی

 

 

نام: معظمه 

 

نام خانوادگی: گروهی چمن 

مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد علم سنجی  

پست الکترونیک :

تلفن داخلی:132

 

 

 

کارشناس امور قراردادها 

 

 

نام: طاهره

 

نام خانوادگی: صادقی یکتا 

مدرک تحصیلی: کارشناس بهداشت محیط  

پست الکترونیک :

تلفن داخلی:

 

 

 

 

رئیس دفتر معاونت

 

 

نام: سعید 

 

نام خانوادگی: کیال 

مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر   

پست الکترونیک :

تلفن داخلی:

 

کارشناس مدیریت فناوری

 

 

نام: رقیه 

 

نام خانوادگی:  ستاری

مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

پست الکترونیک :

تلفن داخلی:141

 

کارشناس مرکز رشد

 

 

نام: زهره

 

نام خانوادگی:  امینی

مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد فقه و حقوق  

پست الکترونیک :

تلفن داخلی:112

 

 

 کارشناس امورپژوهشی

 

 

 

 

فایل ها