ساختار معاونت
منو
امکانات
سایتهای مفید
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 183
بازديدکنندگان امروز: 265
کل بازديدکنندگان: 1203928
بازديدکنندگان آنلاين: 3
زمان بارگزاري صفحه: 0.9827 ثانيه
همکاران گروه

 

 

 

انتشارات

 

 

 

 

نامحسنعلی

 

نام خانوادگی: فتاحی

مدرک تحصیلی:فوق لیسانس مدیریت

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 140

 

 شرح وظایف :


 

 

 

 

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه

 

 

 

 

نام: اکرم

 

نام خانوادگی: مهراندشت

مدرک تحصیلی:دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 129

مستقیم:

 شرح وظایف :

·         انتخاب و جمع­آوری منابع اطلاعاتی اعم از کتاب و نشریات (چاپی و الکترونیکی)، منابع چندرسانه ای، پایان­نامه و طرح تحقیقاتی جهت استفاده اعضای هئیت علمی، دانشجویان، پزشکان و کارکنان دانشگاه از طریق خرید از ناشرین، نمایشگاه های کتاب و یا ناشرین خارجی جهت کتابخانه مرکزی و واحدهای تابعه

·         نظارت بر سازماندهی، فهرست نویسی و نمایه سازی کتب، پایان نامه ها، طرح های تحقیقاتی و ورود اطلاعات آنان به برنامه جامع کامپیوتری کتابخانه مرکزی(پارس آذرخش)

·         مطالعه،  بررسی و تامین نیازها اطلاعاتی و آموزشی کتابداران

·         نظارت بر فعالیتهای کتابخانه های واحدهای تابعه و هماهنگی در مواقع لزوم

·         شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای مربوطه

·         ایجاد هماهنگی در امور فنی و کتابداری در سطح واحدهای تابعه و فعالیت در جهت تکمیل ، ارتقاء و اصلاح روشهای موجود

·         نظارت بر ارائه سرویس های منابع الکترونیکی پزشکی و پایش دسترسی به منابع الکترونیکی

·         ارتباط با دیگر مراکز اطلاع رسانی و کتابخانه های شهری، ملی و منطقه ای

·         برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی نحوه استفاده از منابع کتابخانه ای

·         نظارت بر مراحل سفارش ملزومات مورد نیاز با توجه به درخواست ها

·         برگزاری جلسه های دوره ای با بخش های مورد نظر

 

 

  


 

 

 

کارشناس اطلاع رسانی , مسئول برگزاری کارگاه ها و رابط سایت معاونت

 

 

نام: مهدیه

 

نام خانوادگی: خوئی

مدرک تحصیلی: لیسانس کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی

پست الکترونیک farhangiqom44@yahoo.com:

تلفن داخلی:129

 

  شرح وظایف :

·         اجرای سیاست های حوزه معاونت پژوهشی در امور اطلاع رسانی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

·         نیازسنجی، برنامه ریزی و هماهنگی دوره های آموزشی کتابداران و کاربران کتابخانه ها

·         مدیریت اطلاعات ستاد هماهنگی و اطلاع رسانی کتابخانه های دانشگاه

·         تهیه شیوه نامه ها، دستورالعمل ها، آیین نامه ها و بسته های آموزشی مربوط به حوزه اطلاع رسانی

·         پیگیری امور مرتبط با سیستم های اطلاع رسانی

·         به روز رسانی کتابخانه دیجیتال دانشگاه

·         به روز رسانی سایت دانشگاه و انجام امور مرتبط با سایت  

·         نیازسنجی، برنامه ریزی و هماهنگی دوره های آموزشی ویژه اعضای محترم هیئت علمی

·         انجام کلیه امور محوله از سوی مافوق



مدیر اجرایی مجله 

 

نامخدیجه  


نام خانوادگی: علیپور ندوشن

مدرک تحصیلی:فوق لیسانس کتابداری و اطلاع رسانی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 116

مستقیم:32858474

 

 شرح وظایف :

·         انجام امور اتوماسیون اداری و پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی

 

·         تنظیم برنامه های اجرایی و جلسات هیات تحریریه

 

·         دریافت و ارسال به موقع گزارش اجرای فعالیتها از طریق سایت های مربوطه

 

·         ایجاد هماهنگی میان نیروهای اجرایی دفتر نشریه و تقسیم کار

 

·         تهیه بانک مقالات نهایی براساس هر ماه به تفکیک مقالات

 

·         انجام سایر امور ارجاعی مربوط به پست و تسلیم گزارش کار به مسئول مافوق

 

·         دریافت فایل نهایی مقالات

 

·         چک و اصلاح کلیدواژه چکیده فارسی و لاتین مقالات بر اساس مش

 

·         انجام مراحل ایندکس شدن در نمایه های مختلف اسکوپوس، Embase، کمیکال ابسترکت و ایندکس کوپرنیکوس... برای 3 نشریه

 

·         تهیه فایل ورد چکیده فارسی و انگلیسی

 

·         بررسی صحت ارکید نویسندگان 3 مجله

 

·         پیگیری اشکالات بوجود آمده برای سایت یکتاوب، نمایه ها مانند ایندکس کوپرنیکوس و حل آنها از طریق ایمیل


نام: مریم


نام خانوادگی: میری زاده

مدرک تحصیلی: لیسانس میکروبیولوژی

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 138

مستقیم: 32858474

 کارشناس مجله

 

 شرح وظایف :

 

  • دریافت مقالات نهایی و بررسی آنها، قرار دادن مقالات براساس اولویت تاریخ پذیرش و موضوع برای چاپ (انتخاب  8 الی 10 مقاله در هر ماه)
  • ویراستاری اولیه مقالات _(تنظیم فرمت اولیه مقاله
  • ویراستاری متن مقاله و ارسال برای نویسنده جهت رفع اشکالات ویراستاری
  • تماس با نویسنده، دریافت مقالات اصلاحی،  ارسال چکیده ها برای ویراستار انگلیسی و دریافت چکیده های اصلاح شده و بررسی مجدد (تنظیم affilation   نویسندگان و فرمت چکیده)
  • بعد از بررسی مجدد و تنظیم فرمت مقالات، ارسال برای صفحه‌آرا ، دریافت مقالات از صفحه‌آرا، بررسی مقالات بعد ازصفحه‌آرایی و  رفع اشکالات جهت قرارگیری بر روی سایت

 

 کارشناس مجله

 

نامفاطمه


نام خانوادگی: دهقانی

مدرک تحصیلی: لیسانس پرستاری

پست الکترونیک:

تلفن داخلی: 118

 مستقیم: 32858474

 

 

 

  شرح وظایف کارشناس نشریات (دانشگاه علوم پزشکی قم و  health spirituality and medical ethics)


  • ·         فرایند دریافت، داوری مقالات
  • ·         پاسخ گویی به تماس های تلفنی و راهنمایی نویسندگان در زمینه نوشتن وارسال مقالات و مراحل انجام کار مقالات
  • ·         پاسخگویی به نامه های ارسالی از طریق سایت
  • ·         چک کردن کد ارکید نویسندگان  و تعهد نامه ها
  • ·         آماده کردن گواهی داوری جهت داوران نشریه
  • ·         هماهنگی برگزاری جلسات هیئت تحریریه
  • ·         آماده کردن صورتجلسه ها و کلیه مکاتبات مجله نامه های تمدید عضویت هیئت تحریریه، نامه ها و مکاتباتی که در جلسات مشخص می شوند.
  • ·         آماده کردن کلیه حق الزحمه ها ( داوری ها، ویراستاران مترجمان هر مجله به طور مجزا)
  • ·         ارسال مقالات به همه سایت های نمایه شده(sid-Isc-doaj-magiran-iranmedex- )
  • ·         ارسال ایمیل مقالات هر شماره بر اساس فرمت خاص نمایه های    Iranmedx، Sid و ابسکو
  • ·         تهیه ایکس ام ال نمایه ISC و بارگذاری مقالات در سایت کتابخانه منطقه ای شیراز مجله